08 december 2023

Even geen Karwei meer

Eerder deze
week reserveerde ik een stof-/waterzuiger bij uw vestiging in Bergen op Zoom. Toen ik deze vanmorgen op de aangemelde tijd ging halen werd ik geholpen door een niet al te vrolijke jongeman die mij naar de kassa stuurde (ik stond bij Verhuur). Daarna liep hij weg totdat een collega zei: Verhuur is daar. De minder vrolijke jongeman kwam met lege handen terug: "De stofzuiger is stuk, ik kan deze niet verhuren." Pfff... had dat niet op de website kunnen staan? Dat zie je toch als deze wordt teruggebracht? Wanneer wel beschikbaar? "De man van Boels komt één keer per maand en is net geweest." Daar kon ik het mee doen.
Het was ook niet zijn idee om naar Roosendaal te rijden. (Die suggestie had hij kunnen doen.) Eerst maar even bellen. "Ja hoor, die staat hier, ziet er prima uit." Eenmaal in mijn nieuwbouwwoning in Wouw blijkt dat het apparaat regelmatig knalt en geen enkele zuigkracht heeft.
Terug maar weer naar Roosendaal. Het is intussen lunchtijd en ik heb nog NIETS kunnen doen. Buitengewoon ergerlijk, omdat aansluitend andere werkzaamheden in het huis gepland zijn - die ik zo stofvrij mogelijk had willen (laten) uitvoeren.

Drie uur en tientallen kilometers verder, maar zonder resultaat. Plus veel ergernis. En nu, 18:45 uur, staat de zuiger nog steeds op de website als te reserveren.
Twee hele slechte beurten voor Karwei op één ochtend. Ik bedenk me wel twee keer voor ik ooit weer een Karwei binnen stap.

Gelukkig leverde Boels een apparaat dat wel naar behoren werkte. Duurder, maar beter en completer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Keuken uitgebreid

Vandaag is onze keuken wat uitgebreid. Met een extra kastje rechts van het raam, enkele plankjes links van het raam en verlichting onder de ...